Hermed indkaldes til Generalforsamling i Aalekvasen Anna onsdag d. 24. marts 2021 kl. 17.00 på grillpladsen ved TSA.
Dagsorden iflg. vedtægterne:
1) Valg af dirigent, som konstaterer om generalforsamlingen er lovligt indvarslet og beslutningsdygtig.Dirigenten kan til enhver tid afsættes af generalforsamling ved simpelt flertal. Dirigenten bestemmer rækkefølge og taletid for medlemmer, som ønsker ordet.
2) Bestyrelsens beretning om foreningens virke i det forløbne år.
3) Fremlæggelse og godkendelse af foreningens reviderede regnskab.
4) Behandling af indkomne forslag.
5) Fastsættelse af kontingent.
6) Valg af bestyrelsesmedlemmer, formand og suppleanter.
7) Valg af revisor og suppleant, som kan være et af foreningens medlemmer uden for bestyrelsen.
8) Opdatering fra eventuelle ad hoc udvalg.
Derudover pkt.
9) Godkendelse af nye vedtægter (såfremt de bliver vedtaget på en ekstraordinære Generalforsamling onsdag d. 10. marts samme tid og sted).
10) Evt. Der er altså to Generalforsamlinger.
Vi har i vinter arbejdet på at omskrive og forny vores vedtægter. De skal godkendes på to af hinanden følgende Generalforsamlinger. Derfor både en ekstraordinær d. 10. marts( hvor vi diskuterer og godkender de nye vedtægter. )Derefter skal de godkendes på den ordinære Generalforsamling d. 24. marts.Vi håber på et stort fremmøde. Da vi max må være 25 skal vi vide, hvor mange, der kommer. Så husk: tilmelding via Holdsport.
Husk: Kontingent for 2021 skal være betalt forud for Generalforsamlingen.
På bestyrelsens vegne
Tove Mikkelsen